تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

  • ۰
  • ۰

از همه جاهای دیدنی در ایران، من نمی توانم از یکی از جالب ترین جزایر کیش فکر کنم. ورزشهای آبی و مراکز خرید مه حداقل قسمم چیزی برای ارائه داشت. اما پس از آن یک تابستان، من به رفتن به Kish roped، و همانطور که انتظار می رود، من در مورد دیوانه نیست. اشتباه نکنید - این زیبایی بود و چشم انداز دیگری از ایران را ارائه می داد که خنک بود. من عاشق تماشای لاک پشت های دریایی شدم که با امواج برگشت به خلیج فارس روبرو می شدند و من به خصوص از غواصی و پاراگراف نمی ترسیدم (گرچه دوچرخه سواری در گرما داغتر از هیدز اشتباه بزرگ بود). اما هنوز، من هرگز برای زندگی ساحل زندگی نکرده ام. لازم به ذکر است که گرما و رطوبت سبک آلاباما چیزی نیست که من بتوانم در حجاب تحمل کنم. وقتی من ترک کردم، فکر کردم - خوب، یک جای دیگر می توانم لیست ایران را کنار بگذارم، اگر هیچ چیز دیگری نیست. اما من هرگز برگشتم

سه سال به عقب برگردید و من مجبور شدم برای مناسبت خاصی برگردم. شاید این آب و هوا فوق العاده در این زمان سال (پایان ماه نوامبر - اوایل دسامبر) بود. شاید لمس ملایم امواج بود. این ممکن بود غلات گیاهی بود که من در شب اول قسم خوردم. یا این واقعیت که من بخشی از جزیره را کاملا از دوچرخه سواری لذت بردم. سپس دوباره، شاید این واقعیت بود که اخیرا به شدت تأکید کردهام و نیاز به یک استراحت آرام داشتم. یا شاید این ترکیبی از همه این عوامل بود. در هر صورت، کیش در این زمان به من بزرگ شد و احساس می کنم که من آن را بهتر می دانم و مطمئنا چیزهای جدیدی آموخته ام. بنابراین در اینجا 10 چیز است که ممکن است درباره جزیره کیش بدانید.

"زیبا جزیره کیش" حقایق سریع

اول، آن را همیشه به عنوان جزیره زیبای کیش، (زیبا جزیره کیش) اشاره کرد. خلبان به شما "جزیره زیبای کیش" خوش آمد می گوید و شما این را در مکان های مختلف سراسر جزیره نوشته اید. حدود 12 مایل از ساحل ایران، کیش تقریبا 35 مایل مربع، ~ 7. 5 مایی عرض و ~ 9.5 مایل طول دارد.

جمعیت 35000 نفر است

تعداد افرادی که در جزیره کیش زندگی می کنند تقریبا 35000 نفر است. از آن تعداد، 5،000 اعراب، جمعیت بومی (بوم / بوم) جزیره است. آنها عمدتا در ساحل شمال غربی خوشه بندی می شوند و بر اساس سنت زندگی می کنند. بازدید از خانه ی انسان شناسی چشمگیر 200 ساله روستای Sefin به شما احساس می کند که معماری سنتی شبیه به آن است. پس از بازدید از 15 اتاق در اطراف دو حیاط بزرگ، شما می توانید نمونه های تاریخ و قهوه عربی را ببینید.

مردم کیشوند نامیده می شوند

کلمه فارسی برای "شهروند" شهر وران است (وند یک پسوند است که به شهر یا "شهر" وابسته است). اما کسانی که در کیش زندگی می کنند کلمه کیشوند دارند. من تعجب می کردم که آیا می توانید این کار را با تمام شهرها مانند تهران و یا شیراز انجام دهید، اما بسیار ناامید کننده است، فقط مردم کیش هستند. و آن را در آنجا متوقف نمی کند همه کیشوند کارتی را نگهداری می کند که محل اقامت جزیرة آن را اثبات می کند. بومیان بندرعباس، اهواز و سیستان بلوچستان، در میان دیگران که در این جزیره هم کار می کنند، همچنان خود را کیوشوند شمردند.

مردم مشتاق صحبت با شما هستند

از زمانی که من آخرین بازدید از جنوب ایران را داشتم، به طوری که گرمای ویژه ی جنوب مردم چیزی را از دست دادم. آنها دوست دارند صحبت کنند، شوخی کنند، به سوالات پاسخ دهند. آنها به شما از کجا می آیند، تاریخ جزیره، توصیه می کنند. بهترین ها، آنها لبخند می زنند این در مورد افراد در سراسر جهان است که در جنوب زندگی می کنند و یا در آب است که آنها را دوستانه و جذاب می سازد؟

هیچ اتومبیل ایرانی وجود ندارد

یکی از چیزهایی که بیشتر در کیش برجسته است این است که هیچ اتومبیل یا ماشین ایرانی در ایران وجود ندارد. هیچ غرور، پژو، نه ساماند، هیچ چیز در سرزمین اصلی شما دیده نمی شود. در عوض، آنچه شما خواهید دید، شبیه پارکینگ Target است: کرایسلر، فورد، موستانگ، جیپ، تویوتا، نیسان و غیره (این به دلیل وضعیت کیش به عنوان منطقه آزاد تجاری است). این اتومبیل ها با خطوط گسترده ای، آپارتمان های ساحلی رنگارنگ، درختان نخل، سواحل شنی سفید و آسمان آبی آبی، باعث می شود جزیره بیشتر شبیه جایی در فلوریدا باشد.

شما در معرض مرجان ... به معنای واقعی کلمه

این به لطف مرجان (مرجانی) است که خلیج فارس بسیار روشن است. اما مرجان فقط در آب نیست - این همه جا است که راه می روید! اینها سنگها یا سنگریزه هایی نیستند که در ناحیه های غیرقابل نفوذ پا می گذارند - مرجانی فسیل شده است. دیوارها و بلوک های قدیمی در امتداد آب، در واقع مرجان ها و پوسته های فسیل شده خداوند، فقط شناخته می شوند. این کاملا قابل توجه است که فکر می کنم این یک روز تمام آب بود. من نمیتوانستم از آن استفاده کنم

این فلور و حیوانات زیبا است

تقریبا 2000 ژزلنز رایگان و محافظت شده، تغذیه در بوته های بومی. و در بهار و تابستان در سواحل جنوبی و غربی، شما می توانید لاک پشت های دریایی را که می خواهید تخم مرغ خود را در سرزمین های حفاظت شده قرار دهید مشاهده کنید. Bougainvillea یا Gole Kaghazi در فارسی، این جزیره را سیل می کنند، رنگ فوشی آن ها به زیبایی در مقابل فضای آبی رنگ ایرانی قرار دارد. این جزیره نیز با درختان banyan پراکنده است، که قدیمی ترین آن 600 سال است.

کشتی یونان نماد این جزیره است

ساخته شده در اسکاتلند، این کشتی از چندین صاحب عبور کرد تا قبل از رسیدن به آخرین کسانی که یونانی بودند، از این رو نام آن. در دهه 60، او در محاصره قرار داشت و تلاش برای نجات او بی فایده بود. افسانه بیان می کند که صاحبان آن سربازان خود را برای ادعای بیمه در نظر گرفته اند و همچنین شاه را به دلیل فاجعه ای ساخته نشده است. با توجه به محل سکونت خود در ساحل غربی، کشتی یونان یک نقطه ایده آل برای تماشای غروب خورشید در این جزیره زیبا است.


  • ۹۸/۰۳/۱۵
  • kish tour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي