تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

  • ۰
  • ۰

یکی از محبوب ترین مقصد های توریستی در ایران جزیره کیش است. این جزیره در جنوب کشور، در خلیج فارس، 20 کیلومتر از ساحل واقع شده و مساحتی حدود 35 کیلومتر مربع را در بر می گیرد. قبلا، کیش یک جزیره خصوصی بود که شاهها دوست داشتند با خانواده ها و مهمانان تعطیلات را صرف کنند. امروز، یک شیک و مدرن است.

جزیره کیش معروف به سواحل شنی طلایی و آب پاک است. دمای آب در ماه ژانویه به 23 درجه سانتی گراد می رسد. فصل تعطیلات از نوامبر آغاز می شود و تا ماه مارس ادامه می یابد، در حالی که در تابستان بسیار گرم و مرطوب است.

با وجود این واقعیت که این یک جزیره رفت و آمد است، آفتاب گرفتن و شنا کردن مجاز نیست. منطقه ساحلی به دو قسمت تقسیم شده است: مرد و زن. زنان تنها در نیمه ساحل خود در لباس و سرپوش های خاص اجازه شنا دارند. برای جذب گردشگران، دولت در حال کار بر روی یک پروژه برای باز کردن مناطق آزاد در جزیره است، که گردشگران خارجی بدون محدودیت می توانند بدون نیاز به لباس خاص و سونامی در ساحل شنا کنند.

جزیره کیش یک منطقه تجارت آزاد است، در اینجا شما می توانید بدون ویزا سفر کنید و برای دو هفته اقامت داشته باشید.

تعطیلات در جزیره کیش: به آنجا بروم؟

از تهران، سفرهای روزانه به جزیره وجود دارد. علاوه بر این، در فصل زمستان، این جزیره از کلیه شهرهای بزرگ ایران وجود دارد.

تعطیلات در جزیره کیش: تعطیلات ویژه

جزیره کیش

اگر شما گردشگری فعال را ترجیح می دهید، مطمئنا به تعطیلات در جزیره کیش می روید. غواصی در اینجا فعالانه توسعه یافته است، حتی یک مدرسه غواصی با مربیان حرفه ای و تجهیزات وجود دارد.

این جزیره برای هر دو غواص حرفه ای و مبتدیان جالب خواهد بود. خلیج فارس شما را با صخره های مرجانی زیبا، انواع ماهی و لاک پشت ها شگفت زده خواهد کرد.

علاوه بر غواصی، این جزیره دارای شرایط عالی برای دوستداران ورزش های فعال است. در مجموعه ورزشی "المپیک"، زمین های تنیس، زمینه های فوتبال، والیبال و بسکتبال، استخر شنا و غیره وجود دارد.

از طریق کل جزیره یک مسیر دوچرخه اجرا می شود. دور از جاده، مسیر دوچرخه سواری از طریق مکان های وحشی عبور می کند و در حالی که سواری می تواند از زیبایی جزیره لذت ببرد.

و در نهایت، این جزیره دارای همه چیزهایی است که برای انواع ورزشهای آبی نیاز دارید: وندرینگ، قایقرانی، اسکی روی آب و غیره
  • ۹۸/۰۴/۱۵
  • kish tour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي