تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به طُرق مختلفی می توانید برای سفر، بلیط رزرو کنید که همه آنها را به ترتیب برای شما همراهان توضیح می دهیم.

روش اول: خرید و رزرو آنلاین از سایت های فروش بلیط بهترین و به صرفه ترین روش تهیه بلیط هر نوع وسیله نقلیه ای است. با توجه به شرایط پیش آمده یعنی انتشار سریع ویروس کرونا، خرید بلیط در خانه از وب سایت های معتبر، می تواند خود یک نوع راه پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس باشد. نیازی نیست در محل خاصی مراجعه حضوری داشته و منجر به ایجاد صف شوید، این کار باعث منتشر شدن ویروس می شود. انتخاب سایتی مانند مستر بلیط کار را برای شما آسان می کند.

روش دوم: خرید و رزرو بلیط از طریق برنامه های کاربردی که بر روی گوشی های همراه به راحتی نصب می شوند. این روش نیز نیازمند اینترنت بود و شما می توانید خرید بلیط را در خانه و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام دهید.

روش سوم: در این روش که با شرایط فعلی اصلا آن را توصیه نمی کنیم، خرید حضوری از تعاونی ها و آژانس های فروش بلیط انجام می شود. به احتمال زیاد بیشتر آژانس ها و دفاتر فروش بلیط در این روزها به منظور حفظ سلامت کارکنان و متقاضیان تعطیل باشند.

سفر به مشهد با هواپیما

اگر قصد انجام یک سفر زیارتی در ایام تعطیل را دارید، بهتر است با شرایط به وجود آمده آن را به تاخیر بیندازید، این روزها سفرهای زیارتی اصلا توصیه نمی شود. اما اگر سفر شما کاری است و باید حتما آن را انجام دهید، انتخاب هواپیما به عنوان وسیله نقلیه گزینه مناسبی می باشد. خرید بلیط هواپیما مشهد از سایت های عرضه کننده بلیط، مقرون به صرفه تر و معقول تر است. نکته بسیار مهمی که گفتن آن کمک زیادی به شما می کند این است که بیشتر سایت ها در حال حاظر تخفیفات قابل توجه ای بر روی قیمت بلیط ها اتخاذ کرده اند.

قیمت بلیط هواپیما

با توجه به نوساناتی که در بازار ارز وجود دارد، هر چند وقت یک بار قیمت بلیط هواپیما نیز دچار افت و خیزهایی می شود، اما به طور کلی پارامترهای متعددی بر قیمت بلیط هواپیما می توانند تاثیر بگذارند. تصور کنید قصد خرید بلیط هواپیما اصفهان را دارید، اینکه از کدام شهر می خواهید سفر به این مقصد را آغاز کنید، می تواند بر قیمت اثر مستقیم داشته باشد. همچنین عوامل مانند موارد زیر باعث کاهش یا افزایش نرخ بلیط می شوند.

  • خرید بلیط از شرکت های مختلف هواپیمایی
  • حمل کردن بار اضافی با هواپیما
  • نوع هواپیما و کلاس آن
  • خرید بلیط چارتری یا سیستمی
  • فصل یا بازه زمانی خرید بلیط
  • یک طرفه یا دو طرفه بودن بلیط

چگونه به کیش سفر کنیم؟

 

همانطور که می دانید کیش یکی از مهمترین و جذاب ترین جزایر گردشگری ایران است که همه ساله میزبان بیش از یک میلیون بازدید کننده از سرار کشور است. سفر به این منطقه آزاد در ایام تعطیلات نوروز بیشتر از سایر ایام سال اتفاق می افتد زیرا مناسب ترین زمان سفر به این جزیر گرمسیر فصل بهار است. اغلب گردشگران برای مسافرت به این جزیره، از هواپیما استفاده می کنند. علاوه بر اینکه سریع تر از سایر وسایل نقلیه به کیش می رسند، باید بگوییم که بسیاری از سایت ها با برگزاری تورهای مسافرتی و یا تورهای لحظه آخری باعث پایین آمدن هزینه سفر شما خواهند شد.

تنها ایرادی که بر این نوع تورها وارد است، زمان قرار گرفتن آنها بر روی سایت هاست. معمولا ۲۴ ساعت یا ۴۸ ساعت پیش از سفر، زمان تورهای لحظه آخری از وبسایت ها اعلام می شود، که در این صورت شما باید زمان خود را با آن تطبیق دهید. کافی است پیش از سفر وسایل خود را آماده کنید و هر چند وقت یک بار به سایت ها سر بزنید تا از زمان دقیق برگزاری آنها مطلع شوید.

چگونه بلیط هواپیما کیش تهیه کنیم؟

برای رزرو یا خرید بلیط هواپیما کیش بهتر است از روش های آنلاین استفاده کنید. برای این کار نیازی نیست به جای خاصی مراجعه کنید. خرید بلیط را در خانه و در هر لحظه از شبانه روز می توانید انجام دهید. ابتدا به یکی از سایت های فروش بلیط مراجعه نمایید. در قسمت رزرو بلیط، سفرهای داخلی را مشخص و سر برگ مربوط به هواپیما را انتخاب کنید. همانطور که خواهید دید چندین فیلد خالی وجود دارد که شما باید اطلاعات درست را در آنها وارد کنید. ابتدا مقصد و مبدأ را مشخص و بعد تاریخ رفت و برگشت ( تاریخ برگشت را در صورت دو طرفه بودن بلیط) را تعیین کنید.

سپس تعداد نفرات در سفر را با رنج سنی آنها را مشخص کرد و در نهایت دکمه جستجو را بزنید. سیستم به دنبال بلیط متناسب با اطلاعات شما می گردد. در صفحه بعدی یکسری از پروازها همراه با مشخصات پرواز از جمله قیمت بلیط و نوع هواپیما و کلاس آن در اختیار شما قرار می گیرد. یکی را انتخاب کرده و در ادامه اطلاعات شخصی را برای صدور بلیط وارد نمایید. در آخر خرید را در یکی از درگاه های بانکی به صورت آنلاین تکمیل کنید.

منبع خبر: چگونه در پرواز کرونا نگیریم؟

 

  • kish tour
  • ۰
  • ۰

امروزه بیشتر کسب و کارها به صورت آنلاین اداره می‌شود، این روش معمولاً باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش انعطاف پذیری در آن تجارت خواهد شد. بدیهی است که این نوع از کسب و کار مانند هر کسب و کار دیگر به مشتری نیازمند است. تجارت باید نه تنها آن‌قدر گیرا باشد که افراد زیادی را به خود جذب کند، بلکه لازم است توسط بازدیدکنندگان بالقوه‌ی سایت قابل دسترسی نیز باشد.

این نقطه همان جایی است که بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو۱ و یا همان سئو وارد عمل شده، چرا که روشی است برای جذب تعداد قابل توجهی از کاربران به یک وبسایت. بهینه سازی وب امری ضروری به شمار می‌رود، به این دلیل که اگر یک وبسایت جذابیت‌های بصری زیاد و مطالب بسیار مفید نیز داشته باشد ولی کسی از وجود آن اطلخود اتوبوساعی نداشته باشد، هیچ بازدیدی از آن انجام نخواهد گرفت.

مشاور سئو  (SEO Consultant) چه کسی است؟

یک سوم جایگاه یک وبسایت در موتورهای جستجو مانند گوگل (Google) و یاهو (Yahoo) منوط بر محتوای حقیقی سایت و دو سوم دیگر بر کامنت‌های بلاگ، لینک‌های ورودی و ویدئوها است. اساساً اگر یک وبسایت در دو صفحه‌ی ابتدایی نتایج موتورهای جستجو یافت نشود، بیشتر به نظر می‌رسد که اصلاً وجود ندارد. حصول اطمینان از وجود لینک‌های ورودی و مرتبط بودن محتوا باعث افزایش چشمگیری در رتبه‌ی وبسایت در موتورهای جستجو خواهد شد.

 

عمده‌ی مسئولیت مشاور سئو ایجاد کلمات وعبارات کلیدی مطابق با الگوهای جستجو تعریف می‌شود. به علاوه مشاوران سئو از کلمات و عبارات کلیدی برای تولید مقاله و بیشتر از آن، محتوا، برای اضافه کردن به وبسایت بهره می‌گیرند. برای محقق شدن این موضوع، آن‌ها پروسه‌ی افزایش طبیعی رتبه‌ی وبسایت را تسریع کرده و به صاحبان وبسایت در کسب محبوبیت بیشتر، استراتژی‌هایی ارائه می‌نمایند.

این پروسه در طول یک شب اتفاق نمی‌افتد. در حقیقت، بهینه سازی وبسایت همانند یک فرآیند چرخشی است که ممکن است قبل از حصول نتیجه ماه‌ها زمان نیاز داشته باشد. بنابراین، حضور سئو حتی زمانی که رتبه‌ی مورد نظر در موتورهای جستجو کسب شد، ضروری است. دلیل این موضوع غالباً تغییر مداوم الگوریتم‌های ۲ جستجو است، و باید گفت مشاور سئو در بهترین موقعیت ممکن برای زیر نظر گرفتن این تغییرات و اعمال تنظیم‌های لازم قرار دارد.

خدمات پایه ای که مشاوران سئو ارائه می‌نمایند منجر به جذاب‌تر شدن وبسایت می‌گردد. محتوا بر اساس نیاز و مرتبط بودن و به منظور جلب توجه کاربران و حفظ بازدیدکنندگان به وبسایت اضافه می‌شود. مشاوران سئو تمامی اطلاعاتی که صاحبان کسب و کار در پیاده سازی استراتژی‌های خود در بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو نیاز دارند را فراهم می‌آورند.

 

سپردن بهینه سازی وبسایت به یک مشاور سئو منافع و مزایای فراوانی را برای کسب و کارها به همراه خواهد داشت. این روش بسیار مقرون به صرفه محسوب می‌شود، چرا که کمپانی‌ها را از استخدام افراد زیاد و صرف هزینه برای آموزش آن‌ها بی‌نیاز خواهد کرد. علاوه بر این صاحبان کسب و کار با تمرکز بیشتر قادر خواهند بود برای تحقق اهداف اصلی کمپانی، روش‌های بیشتری را یافته و اعمال کنند.

سطوح متفاوتی از مشاوره‌ی بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو وجود دارد که می‌توانید به منظور کسب رتبه‌ی بالاتر از بین آن‌ها انتخاب کنید. مشاوران سئو غالباً در زمینه‌های مختلفی از بهینه سازی و انواع مختلف وبسایت متخصص به شمار می‌روند. طبیعتاً استراتژی‌هایی که در زمینه‌ی بهینه سازی وبسایت‌های متفاوت به کار گرفته می‌شوند متفاوت هستند. بنابراین کارهای قبلی مشاور سئو و از آن مهم‌تر نتیجه‌هایی که از آن‌ها حاصل شده است را در نظر بگیرید.

نظرات چندین مشاور را در نظر گرفته و از آن‌ها بخواهید در مورد میزان کارآیی استراتژی‌های پیشنهادیشان در کسب رتبه‌ی بالاتر در موتورهای جستجو، توضیحاتی ارائه دهند. سپس بر اساس مقایسه ای که بین آن‌ها از باب هزینه و خدمات انجام می‌دهید، به استخدام فردی اقدام کنید.

مشاور سئو دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟

همانطور که ذکر شد مشاور بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو، و یا همان مشاور سئو، مسئولیت آنالیز و مرور وبسایت‌ها و میزان لینک‌های ورودی به آن‌ها را به منظور ارائه‌ی راهکارها و پیشنهادهای تخصصی به صاحبان کسب و کاری که علاقه مند به جذب ترافیک طبیعی۳ و در نتیجه‌ رتبه‌ی بالاتر در موتورهای جستجو هستند را برعهده دارد.

باید گفت مشاور سئو نیاز به داشتن مهارت‌های زیادی دارد. مهارت‌هایی از قبیل داشتن طرز فکری استراتژیک، آنالیزگر و تاکتیکی و همینطور حضور پررنگ در دنیای شبکه‌های اجتماعی، تشخیص کیفیت محتوا، محتوای بنیادی۴ و آگاهی کامل از به روز رسانی‌های موتورهای جستجو و نحوه‌ی اعمال تغییرات، می‌توانند در زمره‌ی صلاحیت‌های لازم برای یک مشاور سئو قرار گیرند. در ادامه با مهم‌ترین وظایف مشاور سئو و حوزه‌هایی که این افراد نیازمند مهارت‌هایی در آن‌ها هستند، به طور خلاصه آشنا خواهیم شد.

  • درک اهداف بازاریابی مشتری

آشنایی با اهداف مشتری که در اینجا همان صاحب کسب و کار است، آگاهی از برند، مزایای رقابتی و بازار هدف آن. تعیین اهداف بازاریابی قابل اندازه گیری، واقعی و دست یافتنی.

  • بهینه سازی صفحات وب

اجرای عکس‌ها، ساختار متن و قالب بندی در حالیکه از مهارت‌های سازمان‌دهی محتوای وبسایت استفاده می‌شود، ادغام عبارات کلیدی، برجسته سازی کلمات کلیدی، آنالیز مفاهیم نهفته۵، کلمات کلیدی اصلی و مترادف کلمات کلیدی.

  • آنالیز واژه‌ ها و کلمات کلیدی
  • قدرت تشخیص، اولویت بندی و استفاده از مهم‌ترین کلمه‌ی کلیدی هدفمند بر اساس جستجوی کاربر.
  • تمرکز بر تجربه‌ی مصرف کننده

افزایش کیفیت تجربه‌ی بازدیدکننده‌ی وبسایت، افزایش بازدید از صفحه، افزایش زمان حضور کاربر در وبسایت، افزایش نرخ تبدیل به کلیک۶ در نتایج موتورهای جستجو.

  • تشخیص اشکالات فنی سئو و توانایی برطرف کردن آن‌ها
  • سئو محلی

ساختن کمپین‌های بازاریابی سئو محلی۷ که لیست نقشه‌های گوگل، صفحات شهرهای محلی و پرفایل‌های معتبری است از نام، آدرس و شماره تلفن.

  • بررسی جامع وبسایت

آزمایش و تشخیص موارد در قابلیت رؤیت وبسایت، بررسی وضعیت نمایه سازی گوگل، تشخیص کارآمدی کد HTML8، فهرست محتوای وبسایت، آشنایی با فاکتورهای MOZ9 در اعتبار سنجی دامنه، آمار ترافیک وب، هدف و تمرکز کلمات کلیدی.

  • آگاهی از به روز رسانی‌های موتورهای جستجو
  • حصول اطمینان از ایجاد یک وبسایت دوستدار سئو

خلق وبسایتی دوستدار سئو از طریق حذف خطاهای سئو و ایجاد محتوای فهرست شونده که قابل دیدن و ارائه در صفحات نتایج جستجو باشد.

  • مهارت‌های کپی رایتینگ

نوشتن عناوین، برچسب‌های متا، زیر تیترهای مؤثر و توضیحات متا (توضیحات سایت).

  • خلق ایده‌های جدید برای تولید محتوا

رویکردی مناسب در تولید محتوای مرتبط و با ارزش.

  • بهبود محتوای فعلی وبسایت
  • ارائه‌ی پروسه‌ی بهینه سازی ادامه دار

استفاده از معیارهایی مانند ترافیک، اندازه گیری و CTA،۱۰ جذب ترافیک هدفمند در بین تمامی کانال‌های بازاریابی دیجیتال از طریق بهبود محتوا.

  • آشنایی با سیستم مدیریت محتوا۱۱ (CMS)

آشنایی با خصوصیات، مزایا و معایب سیستم‌های محبوب مدیریت محتوا مانند ورد پرس (WordPress)، دروپال (Drupal)، جوملا (Joomla)،

  • توسعه و طراحی وب

داشتن اطلاعات پایه ای در توسعه و طراحی وب، اصطلاحات تخصصی، مهارت‌های کد گذاری HTML، ۱۲CSS و عناصر طراحی گرافیک.

  • سیستم‌های تجارت الکترونیک

آشنایی با جوانب کلیدی در سیستم‌های تجارت الکترونیک، خرید، سرویس‌های پرداخت آنلاین، گالری عکس، پلت فرم‌های الکترونیک، قوانین مالیات،

  • به کارگیری تکنیک‌های پیشرفته‌ی سئو
  • استفاده‌ی کارآمد از ابزارهای سئو

تفسیر داده‌ها، توصیف انواع ابزارهای سئو و اهداف آن‌ها، آشنایی با ابزار گوگل وب مستر۱۳، گوگل آنالیتیکس۱۴، آنالیز لینک برگشت۱۵، آنالیز کلمات کلیدی، دنبال کردن رتبه‌ی سایت.

  • شاخص کلیدی عملکرد

توافق در استانداردهای شاخص کلیدی عملکرد۱۶ (KPI)، نه تنها به منظور افزایش عملکرد وبسایت بلکه به دلیل اثربخشی سئو.

  • خلق نقشه‌ی URL

نقشه‌ی URL17 طرح و مسیری را نشان می‌دهد که اطلاعات به سند تبدیل می‌‌شوند.

  • گزارشات متناوب سئو

آماده سازی گزارشات منظم در میزان موفقیت و پیشرفت در پروسه‌ی بهینه سازی وبسایت.

  • توزیع محتوا

آگاهی از نحوه‌ی پخش و توزیع محتوا در کانال‌های بازاریابی دیجیتال از قبیل شبکه‌های اجتماعی، خبرنامه‌ها، وبلاگ،

  • مشاوره‌ی برندسازی

در نظر گرفتن موارد پایه در مبحث برندسازی یک کسب و کار از طریق ایجاد آگاهی از برند، اعتبار و رؤیت پذیری آنلاین.

  • کنترل کیفی

کنترل کیفیت نتایج تیم بازاریابی دیجیتال، تأیید انجام موفق موارد مختلف در این حوزه، کنترل کیفی بعد از هر بار به روز رسانی وبسایت.

  • ارتباطات

توانایی در توضیح مفاهیم پیچیده، پاسخ به سؤالات مرتبط، آموزش نیروها

  • برنامه ریزی استراتژیک

رعایت ترتیب منطقی در مراحل مختلف بازاریابی دیجیتال.

  • پشتیبانی تیم بازاریابی دیجیتال

همکاری مؤثر با تیم بازاریابی دیجیتال، این تیم غالباً شامل صاحبان کسب و کار، طراحان وب، آژانس‌های بازاریابی، تیم رسانه‌های اجتماعی و احتمالاً نویسنده‌ها است.

 

به طور کلی می‌توان گفت استفاده از مشاور، در بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو اقدامی هوشمندانه و کارآمد محسوب می‌شود، چرا که علاوه بر تسریع در کسب رتبه‌ی بالاتر در جستجوها، باعث کاهش هزینه‌های غیرضروری خواهد شد.

 

  • kish tour
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي