تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

  • ۰
  • ۰

دکل های مخابراتی پر سود برای تور کیش!

مهندس مونسان بار دیگر از اجرای یک طرح جامع و کامل و پرسود برای تور کیش خبر داده است که مزیت های زیای برای شهروندان و گردشگران جزیره کیش دارد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهندس به دکل های مخابراتی اشاره کرده است و گفته است: چهره شهر بسیار نازیبا شده است و زمین های زیادی را اشغال کرده است و برای تور کیش که یک مکان توریستی است ظاهر مناسبی ندارد.

در حال حاضر ۱۱۰ دکل وجود دارد که برخی ها برای ایرانسل و همراه اول و رایتل می باشد. اپراتورهای مختلفی در تور کیش وجود دارد. ۲۰ دکل جدید برای نصب دکل های جدید وجود دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد و عنوان کرد : مطالعانی توسط تیم کارشناسان برای طرح تجمیع دکل های مخابراتی تور کیش انجام شده است که در فاز اول ۱۲ دکل نصب می شود و تا پایان امسال ادامه دارد . پیش بینی می شود که ۱۵ دکل باقی مانده تا نیمه دوم سال ۹۴ به بهره برداری برسد.

دکتر مونسان امیدوار است که این دکل های مخابراتی در اینده نزدیک سوددهی زیادی برای تور کیش داشته باشد. این طرح در راستای مدیریت تور کیش می باشد که برای جلوگیری از نصب دکل های بدون مجوز می باشد. علاوه بر سوددهی نمای شهر را می توان با نصب تجهیزات جدید و بهتر و توریستی تر کرد.

منبع : تور کیش

  • ۹۳/۱۰/۲۹
  • kish tour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي