تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

  • ۰
  • ۰

تور کیش و منافع کشور با تبلیغ تورهای خارجی متضرر می شوند

تور کیش و منافع کشور با تبلیغ تورهای خارجی متضرر می شوند این نام عنوانی است که روح الله مهدی نژاد گفته است.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش واقع در تور کیش ، از اینکه پیامک های تبلیغاتی زیادی در مورد تورهای مسافرتی خارجی فرستاده می شود ، آسیب های زیادی می تواند این تبلیغات به منافع تور کیش و منافع ملی بزند.

همه کشورها ایران را به عنوان عروس خاورمیانه می دانند که فصل های زیبایی دارد و چهار فصل می باشد.  توریست زیادی برای دیدن ایران می آید اما مردم ایران زمین به کشورهای خارجی سفر می کنند تا از آن دیدن کنند. شاید مردم ایران خیلی از استان ها و شهرهای زیبای کشورمان را ندیده اند اما سرچ های تور خارجی می کنند و به سفر خارجی می روند.

روزهای گردشگری ما در تور کیش قصه های زیادی دارد. آمار سفر ایرانی ها به کشورهای همسایه رشد ۵۰ درصدی داشته است. پیامک های تبلیغاتی زیادی وجود دارد که به کشورهای دیگر تبلیغ می کند دریغ از تبلیغ کشور خودمان.

کشورهایی مثل امارات و سایر کشورها رقیبان ایران در جذب بازاریابی هستند و رقابت تنگاتنگی با ایران دارند. یکی از اهداف دلالان در این زمینه جذب توریست های خارجی ارزان قیمت می باشد که منافع تور کیش در خطر می افتد.

لازم است تا برای گردشگری ایرانی و شناخت ایران به سایر کشورها ، نگاه مردم را عوض کنیم. و اینکه شهرها و استان های دیگر را از طریق تور های مختلف به مردمان عزیز بشناسانیم تا مردم از طبیعت ایران و این کشور چهار فصل لذت ببرند.

منبع : تور کیش

  • ۹۳/۱۰/۲۹
  • kish tour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي