تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

  • ۰
  • ۰

تور کیش و انتصاب مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش!

تور کیش و انتصاب مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش! این نام عنوانی است که شما در بالا دیده اید. مدیر کل فرودگاه بین المللی تور کیش را به کوروش فتاحی داده اند.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این مراسم که با حضور دکتر مونسان انجام شده است، مهندس ایلخانی و معاونان وی هم حضور ویژه داشته اند تا کوروش فتاحی را به عنوان مدیرکل فرودگاه بین المللی تور کیش انتخاب کنند. در این مراسم و جلسه دکتر به عنوان مرکز گردشگری از تور کیش یاد کرده است و گفت: مدیر فرودگاه باید به رویکرد گردشگری در این زمنیه بسیار توجه کند. مهندس از رضایتمندی و افزایش توریست در نوروز ۹۳ در فرودگاه خبر داده است و به کوروش فتاحی خاطر نشان کرده است که احتمال زیاد در تور کیش نوروز ۹۴ هم بسیار بااهمیت و با شکوه خواهد بود.

خدمات خوبی در که تور کیش به هموطنان و توریست ها داده می شود ، انتظار می رود در فرودگاه هم این مسائل رعایت شود تا مردم دید متفاوت تری نسبت به بقیه بخش های کیش داشته باشند. مهندس از ساخت ترمینال جدید به عنوان پروژه با امکانات فراروان یاد کره است و گفت: با بهره گیری از توانمدی های تخصصی می توان شرکت های فرودگاهی تور کیش را مرتفع کرد و نقایص آن را گرفت. مهندس مونسان از پتانسیل بالای تور کیش برای گردشگری اشاره کرده است و از تسهیلات وخدمات وسیستم های کمک ناوبری به عنوان دو مولفه برای ارتقای سطح فرودگاه ها نام برد.

مهندس در پایان دسترسی به یک سیستم یکپارچه را هدف فرودگاه بین المللی اشاره کرده است و همچنین گرفتن گواهینامه بین المللی.

منبع : تور کیش

  • ۹۳/۱۰/۲۹
  • kish tour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي