تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

  • ۰
  • ۰

تور کیش و کیف پول الکترونیک بانک تجارت

1114 تور کیش و کیف پول الکترونیک بانک تجارت

یکی از نیاز ها گردشگران در سفر ها خود در کیش نیاز به حمل و نقل پول است که تور کیش و کیف پول الکترونیک بانک تجارت این مشکل را حل کرده است.

بانک تجارت با منطقه آزاد کیش به توافق رسیدند تا با صدور و توزیع کارت‌های الکترونیک «کیش‌وندی» امکان بهره‌مندی ساکنان این جزیره از خدمات کیف پول الکترونیکی را فراهم کنند.

مدیرعامل بانک تجارت در این خصوص گفت: هدف ما از ارایه این خدمت، ایجاد امکان استفاده از کیف پول خرد الکترونیک است و امیدواریم جزیره کیش مدل مناسبی برای توسعه این خدمت در سایر نقاط کشور باشد.

محمد ابراهیم مقدم توضیح داد: با استفاده از تور کیش کارت‌های «کیش‌وندی» بانک تجارت، ساکنان جزیره کیش می‌توانند کلیه پرداخت‌های روزمره خود را برای خرید کالاها و خدمات به راحتی و بدون هیچ نیازی به پول نقد انجام دهند.

براساس تفاهم‌نامه بانک تجارت و سازمان تور های لحظه آخری ، این بانک ضمن تامین و صدور کارت‌های کیف پول الکترونیک «کیش‌وندی»، شخصی‌سازی و شارژ کارت‌ها و ارایه خدمات استرداد وجه کارت را از طریق باجه‌های خدمات کارت به انجام می‌رساند‌.

اخبار کیش ضمن آنکه طرفین توافق کردند واحدهای حمل و نقل عمومی، فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی جزیره را به سامانه پذیرش کیف پول الکترونیک جهت پرداخت‌های آنلاین و آفلاین مجهز کنند‌.

در این جلسه همچنین توافق شد تا بانک تجارت از طریق نصب و راه اندازی تلویزیون‌های شهری در پروژه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی با مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش همکاری کند.

  • ۹۳/۱۱/۲۷
  • kish tour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي