تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

  • ۰
  • ۰

جزیره کیش میزبان پیاده روی همگانی در ۱۹ دی ماه

جزیره کیش همیشه میزبان رویدادهای بزرگی بوده است. رویدادهای داخلی و خارجی که همیشه توریست های مختلفی از کشور های مختلف و با ادیان مختلف در تور کیش و جزیره کیش حاضر می شدند و از این مراسمات دیدنی استقبال می کردند. قرار است همایش پیاده روی همگانی در ۱۹دی ماه در تور کیش برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به مناسبت فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) روز ۱۹ دی ماه که مصادف می شود با روز جمعه پیاده روی همگانی و خانوادگی از میدان خلیج فارس، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش شروع شود و تا اسکله ادامه پیدا کند. این پیاده روی از ساعت ۷ صبح شروع می شود.

این تنها بخشی از قضیه است. بخش دیگر که شاید برای خیلی از افراد خوشایند باشد جوایز مسابقه می باشد. به قید قرعه به همه کسانی که در این پیاده روی در تور کیش شرکت کردند یک دستگاه خودرو،کمک هزینه سفربه عتبات عالیات ومشهد مقدس، ده ها دستگاه دوچرخه ، جوایزارزنده و کارت رایگان استفاده از اماکن ورزشی اهدا می شود.

قرار است این برنامه و پیاده روی به صورت مستقیم در تلویزیون در شبکه سه سیما پخش شود. گویا این مراسم در برنامه صبح و نشاط پخش می شود.

منبع : تور کیش

  • ۹۳/۱۰/۱۴
  • kish tour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي