تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

  • ۰
  • ۰

برگزاری جشن هفته وحدت در تور کیش

جزیره کیش همیشه میزبان رویدادهای بزرگی بوده است. رویدادهای داخلی و خارجی که همیشه توریست های مختلفی از کشور های مختلف و با ادیان مختلف در تور کیش و جزیره کیش حاضر می شدند و از این مراسمات دیدنی استقبال می کردند.

یکی از این مراسماتی که در جزیره کیش برگزار شده است جشن  گرامیداشت هفته وحدت می باشد که با حضور مسلمانان شیعه و سنی در مسجد نور کیش واقع در تور کیش برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به دلیل نزدیک شدن به فرا رسیدن سالروز میلاد نبی اکرم اسلام (ص) مراسم جشن هفته وحدت با حضور مسئولان حاضر در تور کیش ، نیروهای زحمت کش انتظامی و مسلمانان شیعه و سنی که همه از یک کیش می باشند شنبه ۱۳ دی ماه در مکان مسجد نور در تور کیش برگزار شده است. حضور مردم و مسئولان در این مراسم چشمگیر بوده است.

در این مراسم که در مسجد نور تور کیش برگزار شده است حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در رابطه با وحدت همه مسلمانان جهان از جمله مسلمانان سنی و شیعه تاکید کرده است.

همچنین اجرای مداحی ومولودی خوانی از جمله مراسمات برگزار شده در مسجد نور در تور کیش بود.

منبع : تور کیش

  • ۹۳/۱۰/۱۴
  • kish tour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي